Для 6-7 класів - 5 завдань.
Для 8-11 класів буде 4 завдання (по 2 на кожному тижні).
Завдання № 1 виконати до 19.03.
Перейти за посиланням 7 клас. Завдання № 1.
Перейти за посиланням 8 клас. Завдання №1.
Перейти за посиланням 9 клас. Завдання № 1.
Перейти за посиланням 10клас. Завдання № 1.
Перейти за посиланням 11 клас.Завдання № 1.
лютий 2020 рік
Перейти за посиланням. Завдання, 6 клас.
Перейти за посиланням. Завдання 7 клас.
Перейти за посиланням. Завдання 8 клас.
Перейти за посиланням. Завдання 9 клас.
Перейти за посиланням. Завдання. 10 клас.
Перейти за посиланням. Завдання 11 клас.
січень 2019 рік
Перейти за посиланням. Завдання. 6 клас.
Перейти за посиланням. Завдання. 7 клас.
Перейти за посиланням. Завдання. 8 клас.
Перейти за посиланням. Завдання. 9 клас.
Перейти за посиланням. Завдання. 10 клас.
СІЧЕНЬ - ЛЮТИЙ 2018 рік
6 клас
Опрацювати § 33-34.
1. Які є типи квіток? (Навести приклади тичинкових та маточкових квіток).
2. Що означає однодомні та дводомні рослини. навести приклади.
3. Що таке суцвіття. Типи суцвіть.
Назва суцвіття
|
Схематичний малюнок
|
Характерні ознаки
|
Приклади рослин
|
Прості суцвіття
|
|||
Китиця
|
|||
Зонтик
|
|||
Щиток
|
|||
Колос
|
|||
Головка
|
|||
Кошик
|
|||
Складні суцвіття
|
|||
Скл. зонтик
|
|||
Волоть
|
|||
Складний колос
|
|||
Складний щиток
|
4. Яке значення суцвіть у житті людини? (записати у зошит).
Опрацювати § 34.
1. Які особливості опорно - рухової системи наземних хребетних тварин?
а) плазунів;
б) птахів;
в) ссавців.
Заповнити сторінки практичної роботи № 5 "Порівняння будови скелетів хребетних тварин"(яку робили в класі).
2. Заповнити таблицю (в зошит):
Частини скелета
|
З яких кісток складається?
|
|||
Клас Амфібіії
|
Клас Рептилії
|
Клас
Птахи
|
Клас
Ссавці
|
|
Відділи хребта
|
||||
Пояс передніх кінцівок
|
||||
Скелет верхніх кінцівок
|
||||
Пояс задніх кінцівок
|
||||
Скелет нижніх кінцівок
|
8 клас
Опрацювати § 26.
1. Заповнити таблицю "Будова шкіри".
Шар шкіри
|
Будова шару
|
Функції
|
Епідерміс
|
||
Дерма
|
||
Підшкірна жирова клітковина
|
3. Похідні шкіри. Яку будову має волосся та нігті.
4. Перелічити, які функції виконує шкіра.
9 клас
1. Розв'язати задачі № 3-7, сторінка 125 - 126 (записати в зошит).
2. Опрацювати § 33-34.
3. Виписати визначення основних понять: гетерохромосоми, гомогаматна стать, гетерогаметна стать.
4. З'ясувати, що означає цей запис: 6А+ХХ, 6А+ХY?
5. Прочитати на сторінці 132, цікаво знати.
6. Опрацювати малюнок 172, сторінка 132.
7. Ознайомитися з відео.
10 клас
1. Опрацювати § 27.
2. Заповнити таблицю. Рівні компактизації молекули ДНК:
Рівень
|
Назва
рівня
|
Яку утворює структуру
|
Що відбувається на рівні
|
Перший
|
|||
Другий
|
|||
Третій
|
|||
Четвертий
|
|||
П’ятий
|
3. Дати визначення: Що таке каріотип. Яке практичне значення має наука каріосистематика?
4. Хромосомні хвороби людини.
підготувати презентацію (не більше 10 слайдів):
а) Хромосомні хвороби, обумовлені зміною числа аутосом.
- синдром Дауна (Шестакова Д.);
- синдром Патау (Княгницька К.);
- синдром Едвардса (Беринда А.).
б) Хромосомні хвороби, обумовлені зміною числа статевих хромосом.
- синдром Шерешевського - Тернера (Агеєнко А.);
- синдром трипло-Х (Новік Б.);
- синдром Клайнфельтера (Воронець М.);
- синдром дисомії за Y-хромосомою (Тимошенко О.).
в) Хромосомні хвороби, зумовлені порушенням структури хромосом.
- синдром "Котячого крику" (Самсонова Ю.).
Користуватися довідкою за посиланням.
г) Методи профілактики спадкових захворювань (Ліпський Є.).
5. Переглянути відео.
11 клас
1. Опрацювати § 28.
Підготувати презентації:
- Виписати в зошит терміни параграфа.(Косуліна А.)
- Популяційна структура виду. (Левченко Д.)
- Які особливості структури популяцій? (Петрик В.)
- Хвилі життя.(Тимошенко Д.)
- Регуляція чисельності популяцій. (Дорошенко А)
2. Виписати в зошит осонвні терміни з даної теми.
3. Відео. Популяції.
жовтень 2017 рік
6 клас
1. Опрацювати параграф 11 - 12.
2. Скласти схему "Будова ядра" - у зошит.
3. Дати відповідь на запитання сторінка 45 - усно.
4. Як відбувається розмноження клітин?
Малюнок. Етапи поділу клітини:
- Клітина готується до поділу, у ядрі видно складові хромосом у вигляді ниток (а).
- Початок поділу: хромосоми (б) добре видно в мікроскоп, можна навіть порахувати їхню кількість.
- Зникає оболонка ядра, хромосоми (б) прямують до центра клітини.
- Хромосоми (б) розташовуються в ряд по центру клітини.
- Половини кожної хромосоми (в) розходяться до протилежних кінців клітини.
- Навколо кожної з груп хромосом формується ядерна оболонка, ділиться цитоплазма. Утворюються дочірні клітини.
7 клас
1. Опрацювати параграф 11.
2. Заповнити таблицю в зошиті
Ознаки
|
Клас Ракоподібні
|
Клас Павукоподібні
|
Клас Комахи
|
Записані в зошиті
дозаповнювати таблицю
|
3. Опрацювати малюнки 53 - 55, сторінка 42-43. Записати у зошит: а) типи ротового апарату та навести приклади у яких тварин; б) різноманітність ніг комах та навести приклади.
4. Скласти схему типи розвитку комах - у зошит: прямий та непрямий тип розвитку (з повним перетворенням та неповним перетворенням) - навести приклади.
5. Опрацювати параграф 12.
6. Заповнити таблицю
Ряд
комах
|
Тип
розвитку
|
Представники
|
Прямокрилі
|
||
Таргани
|
||
Жуки (Твердокрилі)
|
||
Метелики (Лускокрилі)
|
||
Перетинчастокрилі
|
||
Двокрилі
|
7. Перевірте здобуті знання. Сторінка 50, питання 1 - 5 - усно.
8 клас
1. Опрацювати параграф 31.
2. Заповнити таблицю сторінка 154 - 155:
Група м’язів
|
Функція м’яза
|
3. Опрацювати параграф 32. Робота м'язів та причини їхньої втоми.
4. Скласти порівняльну характеристику статичної та динамічної роботи - у зошит.
5. Виписати в зошит основні властивості м'язів: Що таке сила м'яза, тонус, витривалість, втома?
6. Перевірте та застосуйте здобуті знання. Сторінка 159 - 160. Тестові завдання письмово в зошит, а запитання - усно.
9 клас
1. Опрацювати сторінку 34 - 35. Тест на закріплення знань - усно.
2. Розв'язання елементарних вправ зі структури білків та нуклеїнових кислот. сторінка 33 - 34 - письмово в зошит.
3. Опрацювати параграф 9 - 10.
4. Які методи застосовують в сучасній цитології? - записати в зошит.
6. Види транспорту речовин через плазматичну мембрану. Заповнити таблицю в зошит:
Види транспорту
|
Характерні особливості
|
7. Перевірте здобуті знання. Сторінка 43, питання 1 - 8.
10 клас
1. Опрацювати паранраф 12
2. Дати відповіді на запитання, сторінка 78, питання 1-6 - усно.
3. Опрацювати параграф 12. Виписати терміни в зошит: реплікація, ген, генетичний код, транскрипція, трансляція.
11 клас
1. Опрацювати параграф 8 - 9.
2. Виконати завдання, сторінка 60 - 61. Тематична перевірка знань. І, ІІ та ІІІ (тільки 2,4) частини.
2016 рік 6 КЛАС
Записати у зошит тему " Корінь: Будова, основні функції. Мінеральне живлення рослин".
№
|
Зона кореня
|
Будова
|
Функції
|
1
|
Кореневий чохлик
|
||
2
|
Зона поділу
|
||
3
|
Зона розтягування
|
||
4
|
Всисна зона
|
||
5
|
Провідна зона
|
3. Дати
відповіді на запитання (усно) с. 92 питання 1 – 5.
НОВІ ЗАВДАННЯ
- Записати у зошит тему "Види коренів та їх видозміни". Опрацювати парагрф 24. сторінка 92-96.
- Які є види корені? Головний корінь - це... Бічні корені - це ... Додаткові корені - це ...?
- Які є типи кореневих систем? Заповнити таблицю
Тип кореневої
системи
|
Особливості
|
Приклади рослин
|
Мичкувата
|
||
Стрижнева
|
||
Змішана
|
·
Що
таке пікірування?
3. Які бувають видозміни коренів?
3. Які бувають видозміни коренів?
Видозміни кореня
|
Функція
|
Приклади рослин
|
Коренеплід
|
||
Кореневі бульби
|
||
Дихальні
|
||
Опорні
|
||
Повітряні
|
||
Скоротливі
|
||
Корені-присоски (гаусторії)
|
||
Корені-причіпки
|
·
Яке
значення видозмін коренів у житті рослин і господарстві людини?
Таблиці та запитання записати в зошит.
7 КЛАС
Записати у зошит тему "Птахи: будова, спосіб життя. риси пристосованості до польоту".
Опрацювати параграф підручника 20.
1. Заповнити таблицю:
Частини тіла птаха
|
Які органи
розташовані
|
Яке їх значення
|
1.
Голова
|
||
2.
Шия
|
||
3.
Тулуб
|
||
4.
Кінцівки
|
||
5.
Хвіст
|
2. Намалювати види пір’я та підписати їх будову.
3. Дати
усно відповіді на запитання (с. 96, питання 1 – 6).
НОВІ ЗАВДАННЯ
- Записати у зошит тему "Птахи: розмноження, розвиток, сезонні явища".
- Опрацювати параграф підручника 21. Сторінка 86-89.
- Яка будова яйця птахів? Намалювати та підписати складові яйця.
- Лабораторне дослідження. сторінка 86.
- Як розмножуються птахи?
- У зошит записати: виводкові пташенята - це ... (навести приклади);
- надгніздівні пташенята - це ... (навести приклади).
Групи птахів
|
Особливості
|
Приклади птахів
|
Кочові
|
||
Осілі
|
||
Перельотні
|
Таблиці та запитання записати в зошит.
8 КЛАС
- Записати у зошит тему "Виділення - важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи".
- Опрацювати параграф підручника 24.
- Заповнити таблицю.
Органи сечовидільної системи
|
Будова
|
Функції
|
1.
Нирка
|
||
2.
Сечоводи
|
||
3.
Сечовий
міхур
|
||
4.
Сечівник
|
НОВІ ЗАВДАННЯ
- Записати у зошит тему "Захворювання нирок та їх профілактика".
- Опрацювати параграф підручника 25. С. 124 - 127.
Назва
захворювання
|
Що вражає?
|
Ознаки захворювання
|
Гломерулонефрит
|
||
Пієлонефрит
|
||
Цистит
|
||
Уретрит
|
||
Сечокам’яна хвороба
|
||
Нервові коліки
|
Таблиці, запитання та тестові завдання записати в зошит.
9 КЛАС
Записати у зошит тему "Травлення в тонкому кишечнику. Функції товстого кишечника. Хвороби шлунково - кишкового тракту".
1. Опрацювати параграфи 39 - 40.
2. Скласти таблицю
Відділ кишечника
|
Будова
|
Що відбувається?
|
Тонкий кишечник
|
||
Товстий кишечник
|
- Які речовини розщеплюються в кишечнику?
- Які ферменти? Яке середовище? Які умови дії ферментів?
- Скласти схему. Залози (печінка та підшлункова залоза).
- Проаналізувати презентацію. Будова органів травлення.
- З’ясувати хвороби шлунково-кишкового тракту та їхня профілактика. Презентація.
- Записати у зошит тему " Обмін речовин. Вітаміни. Забруднення продуктів харчування та води і вплив на здоров'я".
- Опрацювати параграф підручника 41-42. Сторінка 110 - 116.
- Що таке метаболізм? Асиміляція - це...? Дисиміляція - це...?
- Функціональне значення для організму білків, вуглеводів та жирів (опрацювати таблицю на с. 111 підручника).
- Яке значення води та мінеральних речовин для організму людини?
- Як регулюється обмін речовин.
8. На які групи поділяються вітаміни. Навести приклади водорозчинних та жиророзчинних вітамінів.
9. Вибрати одну тему та зробити презентацію.
10 КЛАС
- Записати у зошит тему "Будова і функції ядра клітин еукаріотів. Значення нуклеоїду клітин прокаріотів".
- Опрацювати параграфи підручника 19,20.
- Заповнити таблицю:
Компоненти ядра
|
Будова
|
Функції
|
Поверхневий апарат ядра
|
||
Ядерний матрикс
|
||
Ядерний сік (каріоплазма, нуклеоплазма)
|
||
Ядерця
|
НОВІ ЗАВДАННЯ
- Записати у зошит тему "особливості будови клітин еукаріотів. Складники цитоплазми: цитозоль (гіалоплазма), мембранні, немембранні органели, включення".
- Опрацювати матеріал параграфа 21.
3. Органели. Запам'ятати схему.
4. Включення. Запам'ятати схему.
11 КЛАС
- Збросити презентації на мою електронну адресу chminyailo@mail.ru. Обов'язково!
- Записати у зошит тему "Формування органів у зародку. Особливості ембріонального розвитку людини. Ембріотехнології. Клонування. Діагностування вад розвитку людинита їх корекція"та конспект параграфа 21, 22.
НОВІ ЗАВДАННЯ
- Записати тему урока в зошиті "Післязародковий розвиток і ріст організмів. Життєвий цикл у рослин і тварин".
- Опрацювати параграф підручника 23.
- Що таке прямий та непрямий тип розвитку? Навести приклади.
- Що таке ембріонізація? В чому полягає біологічне значення ембріонізації?
- Способи появи організмів. Ознайомитися зі схемою. В зошит записати приклади різних способів появи організмів.
6. Непрямий розвиток (повне та неповне перетворення). З'ясувати питання. В зошит записати приклади. Мал.23.2, сторінка 137.
7. Ріст організмів.
8. Життєвий цикл. Простий та складний. Навести приклади.
9. Періоди постембріонального розвитку людини. Заповнити таблицю:
Назва періоду
|
Вік
|
Характерні особливості
|
Новонародженості
|
||
Грудний
|
||
10. Виконати в зошиті самостійну роботу. Завдання сторінка 145.
Немає коментарів:
Дописати коментар