Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільш любить

Дистанційне навчання

березень 2020 рік

Для 6-7 класів - 5 завдань.
Для 8-11 класів буде 4 завдання (по 2 на кожному тижні).

Завдання № 1 виконати до 19.03.

Перейти за посиланням 6 клас. Завдання № 1.
Перейти за посиланням 7 клас. Завдання № 1.
Перейти за посиланням 8 клас. Завдання №1. 
Перейти за посиланням 9 клас. Завдання № 1.
Перейти за посиланням 10клас. Завдання № 1. 
Перейти за посиланням 11 клас.Завдання № 1. 



лютий 2020 рік
Перейти за посиланням. Завдання, 6 клас.
Перейти за посиланням. Завдання 7 клас.
Перейти за посиланням. Завдання 8 клас.
Перейти за посиланням. Завдання 9 клас.
Перейти за посиланням. Завдання. 10 клас.
Перейти за посиланням. Завдання 11 клас.




січень 2019 рік

Перейти за посиланням. Завдання. 6 клас.

Перейти за посиланням. Завдання. 7 клас.

Перейти за посиланням. Завдання. 8 клас.

Перейти за посиланням. Завдання. 9 клас.

Перейти за посиланням. Завдання. 10 клас.


СІЧЕНЬ - ЛЮТИЙ  2018 рік

6 клас
Опрацювати § 33-34.
Записати відповіді до зошита:
1. Які є типи квіток? (Навести приклади тичинкових та маточкових квіток).
2. Що означає однодомні та дводомні рослини. навести приклади.
3. Що таке суцвіття. Типи суцвіть.

Заповнити таблицю:
   
Назва суцвіття
Схематичний малюнок
Характерні ознаки
Приклади рослин
Прості суцвіття
Китиця



Зонтик



Щиток



Колос



Головка



Кошик



Складні суцвіття
Скл.  зонтик



Волоть



Складний колос



Складний щиток



                     
4. Яке значення суцвіть у житті людини? (записати у зошит).

7 клас
Опрацювати § 34.
1. Які особливості опорно - рухової системи наземних хребетних тварин?
      а) плазунів;
      б) птахів;
      в) ссавців.
Заповнити сторінки практичної роботи № 5 "Порівняння будови скелетів хребетних тварин"(яку робили в класі).
2. Заповнити таблицю (в зошит):

Частини скелета
З яких кісток складається?
Клас Амфібіії
Клас Рептилії
Клас
Птахи
Клас
Ссавці
Відділи хребта




Пояс передніх кінцівок




Скелет верхніх кінцівок




Пояс задніх кінцівок




Скелет нижніх кінцівок





8 клас
Опрацювати § 26.
1. Заповнити таблицю "Будова шкіри". 

Шар шкіри
Будова шару
Функції
Епідерміс


Дерма


Підшкірна жирова клітковина


2. Яка будова залоз шкіри людини? (потові, зальні) - записати характеристику в зошит.
3. Похідні шкіри. Яку будову має волосся та нігті.
4. Перелічити, які функції виконує шкіра.

9 клас
1. Розв'язати задачі № 3-7, сторінка 125 - 126 (записати в зошит).
2. Опрацювати § 33-34.
3. Виписати визначення основних понять: гетерохромосоми, гомогаматна стать, гетерогаметна стать.
4. З'ясувати, що означає цей запис: 6А+ХХ, 6А+ХY?
5. Прочитати на сторінці 132, цікаво знати.
6. Опрацювати малюнок 172, сторінка 132.
7. Ознайомитися з відео.

10 клас
1. Опрацювати § 27.
2. Заповнити таблицю. Рівні компактизації молекули ДНК:

Рівень
Назва
рівня
Яку утворює структуру
Що відбувається на рівні
Перший
Другий
Третій
Четвертий
П’ятий

3. Дати визначення: Що таке каріотип. Яке практичне значення має наука каріосистематика?
4. Хромосомні хвороби людини.
підготувати презентацію (не більше 10 слайдів):
а) Хромосомні хвороби, обумовлені зміною числа аутосом.
- синдром Дауна (Шестакова Д.);
- синдром Патау (Княгницька К.);
- синдром Едвардса (Беринда А.).
б) Хромосомні хвороби, обумовлені зміною числа статевих хромосом.
- синдром Шерешевського - Тернера (Агеєнко А.);
- синдром трипло-Х (Новік Б.);
- синдром Клайнфельтера (Воронець М.);
- синдром дисомії за Y-хромосомою (Тимошенко О.).
в) Хромосомні хвороби, зумовлені порушенням структури хромосом.
- синдром "Котячого крику" (Самсонова Ю.).
Користуватися довідкою за посиланням.
г) Методи профілактики спадкових захворювань (Ліпський Є.).
5. Переглянути відео.



11 клас
1. Опрацювати § 28.
Підготувати презентації:

  • Виписати в зошит терміни параграфа.(Косуліна А.)
  • Популяційна структура виду. (Левченко Д.)
  •  Які особливості структури популяцій? (Петрик В.)
  •  Хвилі життя.(Тимошенко Д.)
  • Регуляція чисельності популяцій. (Дорошенко А)
2. Виписати в зошит осонвні терміни з даної теми.
3. Відео. Популяції.






















жовтень 2017 рік

6 клас
1. Опрацювати параграф 11 - 12.
2. Скласти схему "Будова ядра" - у зошит.
3. Дати відповідь на запитання сторінка 45 - усно.
4. Як відбувається розмноження клітин?

                                                      Малюнок. Етапи поділу клітини:
  1. Клітина готується до поділу, у ядрі видно складові хромосом у вигляді ниток (а).
  2. Початок поділу: хромосоми (б) добре видно в мікроскоп, можна навіть порахувати їхню кількість. 
  3. Зникає оболонка ядра, хромосоми (б) прямують до центра клітини.
  4. Хромосоми (б) розташовуються в ряд по центру клітини. 
  5. Половини кожної хромосоми (в) розходяться до протилежних кінців клітини. 
  6. Навколо кожної з груп хромосом формується ядерна оболонка, ділиться цитоплазма. Утворюються дочірні клітини.
   5. Перевірте здобуті знання. сторінка 47 - письмово в зошит.


7 клас
1. Опрацювати параграф 11.

2. Заповнити таблицю в зошиті 
Ознаки
Клас Ракоподібні
Клас Павукоподібні
Клас Комахи
Записані в зошиті дозаповнювати таблицю




3. Опрацювати малюнки 53 - 55, сторінка 42-43. Записати у зошит: а) типи ротового апарату та навести приклади у яких тварин; б) різноманітність ніг комах та навести приклади.

4. Скласти схему типи розвитку комах - у зошит: прямий та непрямий тип розвитку (з повним перетворенням та неповним перетворенням) - навести приклади. 

5. Опрацювати параграф 12.
6. Заповнити таблицю
             
Ряд комах
Тип розвитку
Представники
Прямокрилі


Таргани


Жуки (Твердокрилі)


Метелики (Лускокрилі)


Перетинчастокрилі


Двокрилі



7. Перевірте здобуті знання. Сторінка 50, питання 1 - 5 - усно. 


8 клас
1. Опрацювати параграф 31.

2. Заповнити таблицю сторінка 154 - 155:

Група м’язів
Функція м’яза








3. Опрацювати параграф 32. Робота м'язів та причини їхньої втоми.
4. Скласти порівняльну характеристику статичної та динамічної роботи - у зошит.
5. Виписати в зошит основні властивості м'язів: Що таке сила м'яза, тонус, витривалість, втома?
6. Перевірте та застосуйте здобуті знання. Сторінка 159 - 160. Тестові завдання письмово в зошит, а запитання - усно.

9 клас

1. Опрацювати сторінку 34 - 35. Тест на закріплення знань - усно.
2. Розв'язання елементарних вправ зі структури білків та нуклеїнових кислот. сторінка 33 - 34 - письмово в зошит.


3. Опрацювати параграф 9 - 10.
4. Які методи застосовують в сучасній цитології? - записати в зошит. 
 5. Поверхневий апарат клітини. 
6. Види транспорту речовин через плазматичну мембрану. Заповнити таблицю в зошит:


Види транспорту
Характерні особливості







7. Перевірте здобуті знання. Сторінка 43, питання 1 - 8.

10 клас

1. Опрацювати паранраф 12



2. Дати відповіді на запитання, сторінка 78, питання 1-6 - усно.
3. Опрацювати параграф 12. Виписати терміни в зошит: реплікація, ген, генетичний код, транскрипція, трансляція.

11 клас 

1. Опрацювати параграф 8 - 9.
2. Виконати завдання, сторінка 60 - 61. Тематична перевірка знань. І, ІІ та ІІІ (тільки 2,4) частини.



2016 рік 6 КЛАС
Записати у зошит тему " Корінь: Будова, основні функції. Мінеральне живлення рослин".
      1.  Заповнити таблицю «Зони кореня».  Опрацювати параграф 23.
Зона кореня
Будова
Функції
1
Кореневий чохлик


2
Зона поділу


3
Зона розтягування


4
Всисна зона


5
Провідна зона

      
2. З’ясувати: що таке кореневий волосок,  яка внутрішня будова кореня, які види добрив.
      3. Дати відповіді на запитання (усно) с. 92 питання 1 – 5.

НОВІ  ЗАВДАННЯ 
  1. Які є види корені? Головний корінь - це... Бічні корені - це ... Додаткові корені - це ...?
  2. Які є типи кореневих систем? Заповнити таблицю
Тип кореневої системи
Особливості
Приклади рослин
Мичкувата


Стрижнева


Змішана


·         Що таке пікірування?

3.  Які бувають видозміни коренів?
Видозміни кореня
Функція
Приклади рослин
Коренеплід


Кореневі бульби


Дихальні


Опорні


Повітряні


Скоротливі


Корені-присоски (гаусторії)


Корені-причіпки



·         Яке значення видозмін коренів у житті рослин і господарстві людини? 
Таблиці та запитання записати в зошит.



7  КЛАС 
Записати у зошит тему "Птахи: будова, спосіб життя. риси пристосованості до польоту".
Опрацювати параграф підручника  20.

     1.    Заповнити таблицю:
Частини тіла птаха
Які органи розташовані
Яке їх значення
       1.      Голова


       2.      Шия


       3.      Тулуб


       4.      Кінцівки


       5.      Хвіст



     2. Намалювати види пір’я та підписати їх будову.
           3. Дати усно відповіді на запитання (с. 96, питання 1 – 6).

НОВІ  ЗАВДАННЯ 
  1. Записати у зошит тему "Птахи: розмноження, розвиток, сезонні явища".
  2. Опрацювати параграф підручника  21. Сторінка 86-89.
  3. Яка будова яйця птахів? Намалювати та підписати складові яйця.
  4. Лабораторне дослідження. сторінка 86.
  5. Як розмножуються птахи? 
  • У зошит записати: виводкові пташенята - це ... (навести приклади); 
  • надгніздівні пташенята - це ... (навести приклади).
      6. Які сезонні явища спостерігають у житті птахів? Заповнити таблицю:

Групи птахів
Особливості
Приклади птахів
Кочові


Осілі


Перельотні


 
     Таблиці та запитання записати в зошит.


8 КЛАС
  1. Записати у зошит тему "Виділення - важливий етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи".
  2. Опрацювати параграф підручника 24.
  3. Заповнити таблицю.      

Органи сечовидільної системи
Будова
Функції
     1.       Нирка


     2.       Сечоводи


     3.       Сечовий міхур


     4.       Сечівник




НОВІ  ЗАВДАННЯ 
  1. Записати у зошит тему "Захворювання нирок та їх профілактика".
  2. Опрацювати параграф підручника 25. С. 124 - 127.
Назва захворювання
Що вражає?
Ознаки захворювання
Гломерулонефрит


Пієлонефрит


Цистит


Уретрит


Сечокам’яна хвороба


Нервові коліки




        Таблиці, запитання та тестові завдання записати в зошит.



9 КЛАС 

Записати у зошит тему "Травлення в тонкому кишечнику. Функції товстого кишечника. Хвороби шлунково - кишкового тракту".
1. Опрацювати параграфи 39 - 40.
2. Скласти таблицю
Відділ кишечника
Будова
Що відбувається?
Тонкий кишечник


Товстий кишечник


  •  Які речовини розщеплюються в кишечнику?
  • Які ферменти? Яке середовище? Які умови дії ферментів?
  • Скласти схему. Залози (печінка та підшлункова залоза).
  •   Проаналізувати презентацію. Будова органів травлення.
  • З’ясувати хвороби шлунково-кишкового тракту та їхня профілактика. Презентація.
НОВІ  ЗАВДАННЯ 
  1. Записати у зошит тему " Обмін речовин. Вітаміни. Забруднення продуктів харчування та води і вплив на здоров'я".
  2. Опрацювати параграф підручника 41-42. Сторінка 110 - 116.
  3. Що таке метаболізм? Асиміляція - це...? Дисиміляція - це...?
  4. Функціональне значення для організму білків, вуглеводів та жирів (опрацювати таблицю на с. 111 підручника).
  5. Яке значення води та мінеральних речовин для організму людини? 
  6. Як регулюється обмін речовин.

         8. На які групи поділяються вітаміни. Навести приклади водорозчинних та жиророзчинних вітамінів.  

         9. Вибрати одну тему та зробити презентацію.




10 КЛАС

  1. Записати у зошит тему "Будова і функції ядра клітин еукаріотів. Значення нуклеоїду клітин прокаріотів".
  2. Опрацювати параграфи підручника 19,20.
  3. Заповнити таблицю:

Компоненти ядра
Будова
Функції
Поверхневий апарат ядра


Ядерний матрикс


Ядерний сік (каріоплазма, нуклеоплазма)


Ядерця



НОВІ  ЗАВДАННЯ
  1. Записати у зошит тему "особливості будови клітин еукаріотів. Складники цитоплазми: цитозоль (гіалоплазма), мембранні, немембранні органели, включення".
  2. Опрацювати матеріал параграфа 21.


              3. Органели. Запам'ятати схему. 
               4. Включення. Запам'ятати схему.


                  Схеми записати в зошит.



11 КЛАС 
  1. Збросити презентації на мою електронну адресу chminyailo@mail.ru. Обов'язково!
  2. Записати у зошит тему "Формування органів у зародку. Особливості ембріонального розвитку людини. Ембріотехнології. Клонування. Діагностування вад розвитку людинита їх корекція"та конспект параграфа 21, 22.
НОВІ  ЗАВДАННЯ

  1. Записати тему урока в зошиті "Післязародковий розвиток і ріст організмів. Життєвий цикл у рослин і тварин".
  2. Опрацювати параграф підручника 23.
  3. Що таке прямий та непрямий тип розвитку? Навести приклади.
  4. Що таке ембріонізація? В чому полягає біологічне значення ембріонізації?
  5. Способи появи організмів. Ознайомитися зі схемою. В зошит записати приклади різних способів появи організмів.
6.  Непрямий розвиток (повне та неповне перетворення). З'ясувати питання. В зошит записати приклади. Мал.23.2, сторінка 137.
     7. Ріст організмів.
     8. Життєвий цикл. Простий та складний. Навести приклади.
     9. Періоди постембріонального розвитку людини. Заповнити таблицю:
        

Назва періоду
Вік
Характерні особливості
Новонародженості


Грудний





   
     10. Виконати в зошиті самостійну роботу. Завдання сторінка 145.













Немає коментарів:

Дописати коментар